U svrhu pravilnog funkcionisanja i daljeg unapređenja ove web strane, kao i zbog poboljšanja Vašeg pregledanja, ova web strana mora da na Vaš računar snimi malu količinu informacija („Cookies“ – „Kolačići“). Prema trenutnoj regulativi Evropske unije u obavezi smo da pre snimanja kolačića zatražimo Vaš pristanak. Korišćenjem web strane i izborom opcije „slažem se“, pristajete na upotrebu Kolačića. Blokiranjem Kolačića i dalje možete pregledati stranu, međutim neke njene mogućnosti Vam neće biti dostupne

Slažem se Odbijam

Vaillant Excellence Partner (VEP) program

Vaillantov program za instalatere

VEP je besplatan program za partnere u kojemu možete sakupljati bodove za instalirane uređaje. Sakupljene bodove možete zameniti za novčane nagrade.

Pored novčanih nagrada, imate pristup i posebnim akcijama, kao i neprestano rastućem svetu usluga, a možete učestvovati i u partnerskim putovanjima u organizaciji Vaillanta. Sve to bez skrivenih uslova ili neprijatnih iznenađenja.

Samo kupite i instalirajte Vaillant uređaje, sakupljajte za to bodove i poboljšajte svoje svakodnevno poslovanje.

Treba Vam još detalja o VEP programu?

Najčešća pitanja o VEP programu

Uslovi učestvovanja

Telefonska podrška za VEP

Najčešća pitanja o VEP programu

Kako se mogu priključiti VEP programu?

Najlakši način je korišćenje online obrasca za registraciju.

U suprotnom nam se obratite putem

Jesu li priključivanje i učestvovanje u VEP programu zaista besplatni?

Da, učestvovanje u Vaillant Excellence Partner programu je potpuno besplatno.

Kako dobijam bodove?

Stanje na svom računu možete povećati na vrlo jednostavan način, registracijom instaliranog uređaja. Možete koristiti naš online obrazac za registraciju uređaja ili jednostavno skenirati barkod sa Vaših Vaillant uređaja pomoću mobilnog uređaja, koristeći našu Vaillant VEP aplikaciju.

Hoću li biti obavešten/a da su moji bodovi istekli?

U odeljku „Moj račun“ možete da vidite jesu li Vaši bodovi istekli. Takođe ćete primati newsletter obaveštenja o tome koliko Vam je bodova na raspolaganju.

Kako mogu da proverim svoje stanje računa?

Nakon što se prijavite, možete pristupiti stanju svog VEP računa putem glavne navigacije.

Kako mogu da promenim lozinku?

Samo otvorite meni VEP računa u gornjem desnom uglu glavne navigacije i odaberite „Moji podaci“. Ovde možete da promenite lozinku.

Šta ako imam još pitanja?

Ako želite saznati više o Vaillant Excellence Partner programu, rado ćemo Vam pomoći. Javite se putem

ili

Uslovi učestvovanja

Na sakupljanje i zamenu bodova za novčane nagrade u sklopu VEP programa i sprovođenje VEP programa, primenjuju se Opšti uslovi, koje ukratko navodimo u nastavku. Za određene delove programa i usluge iz VEP programa mogu ad vrede dodatni ili dopunski uslovi, koji se primenjuju zajedno sa Opštim uslovima (npr. Uslovi za korišćenje aplikacije Vaillant vepSCAN). Prijavom u VEP program već ste potvrdili te uslove. Opšte uslove možete preuzeti i pod sledećim linkom.

Preuzimanje: Uslovi učestvovanja u programu VEP

Kako Vam možemo pomoći?

Snažno partnerstvo se zasniva na dobroj komunikaciji. Stoga nam se obratite bez oklevanja.

Rado ćemo Vam pomoći ako imate pitanja o VEP Vaillant partnerskom programu ili bilo čemu drugome o čemu želite da razgovarate sa Vaillantom. Vaš prodajni predstavnik ili kolege iz VEP podrške korisnicima, ovde su, kako bi Vam pomogli i pružili podršku.