Nađi

Koristimo kolačiće i tehnologije praćenja trećih strana da bismo zapamtili Vaše preferencije, za merenje i analizu upotrebe naših web stranica i za optimizaciju našeg marketinga putem interneta. Upotrebom kolačića možete da upravljate putem postavki Vašeg Internet pregledača i u bilo kojem trenutku možete povući svoj pristanak za njihovo korišćenje. Za više informacija pogledajte naša Pravila privatnosti. Ako se slažete, molimo Vas da kliknete "Slažem se".

Slažem se Ne slažem se

Vaillant logo sa zecom je tokom vremena doživeo nekoliko promena i jedan je od najpoznatijih logotipova.

Zašto baš uskršnji zec?

Uskrs 1899. godine, Remscheid, Johann Vaillant je listajući mesečni časopis „Stari i novi svet“ ugledao sliku uskršnjeg zeca koji izlazi iz jajeta. Bio je fasciniran ovim neobičnim motivom uskršnjeg jajeta iz kojega izlazi zec, dok se patuljci crvenih obraza, u društvu slatkih malih životinjica, zajedno dive tom malom čudu. Johann Vaillant otkupljuje autorska prava na sliku i tako započinje uspešna priča brenda Vaillant.

Zašto zaštitni znak?

Vaillant je od samog početka težio nepogrešivom profilisanju robne marke. Od prvog dana „zec u jajetu“ dao je firmi Vaillant prepoznatljiv profil. Od 1899. godine prisutan je na svim našim proizvodima, katalozima i brošurama. Počeo je sa radom kao jedna od hiljadu nemačkih zanatskih radnji, ali vrlo brzo, prerasta u preduzeće poznato širom Nemačke, a čak i dalje.

Kako se menjao tokom vremena?

Dvadesetih godina prošlog veka Vaillantov zec je dobio svoj prvi redizajn. Gospodin Lorber, tadašnji direktor odeljenja za oglašavanje, obezbeđuje čiste linije koje čine zeca stilskim, a jaje daje logotipu jasno razgraničeni oblik. Od tada, logo sadrži reč "Vaillant", koja postaje takozvani logotip reči i ima efekat jačanja identiteta brenda. Ovim je postavljena osnova i svi sledeći redizajni se znatno ne razlikuju. Dalja stilizacija sadrži nekoliko brkova manje, ali "zec u jajetu", kao centralna komponenta, se ne menja.

1953. godine Vaillantov logo je privremeno promenjen, dodata je reč "Geyser". Naime, Vaillant od 1905. godine dominira na tržištu zidnih bojlera sa toplom vodom, koji se prodaju pod nazivom "Geyser". Na ovaj način, značenje reči "Geyser" je povezano sa Vaillant brendom.

Novi dodatak dizajnu je zelena korporativna boja koja logo čini jedinstvenim. Zelena boja je znak naklonosti prema regionu grada Remscheida, jer su tradicionalne kuće ovog regiona ukrašene upravo takvim bojama.

Kraljevska priča o zecu

Logotipi sa životinjama često oživljavaju kao likovi u crtanim filmovima. Vaillant je prvi put pokušao takav pristup 1935. U komercijalnoj knjizi "Kraljevska priča o zecu", zec je napustio svoje jaje kao crtani lik kroz istoriju sveta i istoriju logotipa, pa čak i ubedio kralja da iskoristi prednosti tople kupke. Sedamdesetih se pojavio novi crtani lik zeca koji je okupio veliki broj fanova. Vaillant zec je jedna od najpopularnijih životinja vezana za logo brenda.

120 godina pod zaštitom zeca

U ovoj, jubilarnoj godini, organizovali smo mnogo zabavnih sadržaja na našoj Facebook i Instagram stranici i pripremili smo razne poklone za naše pratioce!

Pratite nas i na društvenim mrežama i pridružite se našoj jubilarnoj proslavi!